29.5.2016

Podcast jakso 6; Neitsyyden menetys :D

Jakso 6 ; Neitsyyden menetys



4 kommenttia:

  1. Ei oo mulla vielä West neitsyys menny �� enkä TDS ollu kuullutkaan ennen podcasteja, vanha akka ku oon ni vähä harvakseltaan tulee ees Ravelryssä oltua. Vaikka huimasti oon sen kans yrittäny tsempata

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No vielähän sen kerkee menettää ;) minäkin olen vielä ihan vasta alkaja ravelryssä :) mutta pikkuhiljaa sitä oppii :) tds:ssästä kuulin itse myös vasta parisen viikkoa sitten :D ja hullu kun olen niin osallistuin mukaan vaikka en tiedä että tuleeko siitä mitään :D

      Poista
  2. Heii! :) Siun podcast oli ensimmäinen mitä aloin katsoa ja tykkäsin siitä heti alkuunsa. Siulla on niin ihana tyyli, oot niin herttainen! :) Hehe, kun tämä jakso oli neitsyyksien menettämisestä, niin voisin sanoa että sie veit miun podcast-neitsyyden, kiitos siitä! nyt seuraan muutamaa muutakin, näitä on kiva katsoa :)

    Voihan kääk kun tykkäsin siitä siun huivista niin paljon! Et todellakaan turhaan hehkuttanut! Niin UPEA :D

    Hauska on ollut myös katsoa kun itelle on käyny ihan samalla tavalla kun siulle, että yhtäkkiä ohuemmat langat onkin niin kivoja neuloa, vaikka aikaisemmin mentiin perus seiskaveikkasella :D

    Tämä oli tämmöinen lievästi sekava kommentti, olen juonut liikaa teetä ja aivot surisee. :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi ei kiitos :") Ihana kuulla että on niin paljon ihmisiä jotka tykkää :) Ja ehkä parasta että olin sun ensimmäinen ;) :D !

      Tuo huivi on kyllä täydellinen jopa omasta mielestä vaikka sen uumeniin hautautuu useita virheitä :D

      En tiedä mikä siinä on ollut ettei ne ohkaset langat ole huokutelleet mutta nyt tekisi niistä mieli neuloa koko ajan ja jatkuvasti ! ja siksi en malta odottaa TDS:sää kun silloin saa tehdä luvan kanssa :D

      Älä huoli minäkin olen jatkuvasti sekaisin :"D

      Poista